inBIG – לא לשווק. לבלוט!
  • דף אודות? מה אסור לעשות
  • איך לשלוט בנישה שלך
  • שיווק מהשטח – המאגר השלם
  • יום איתי ב-50 ש"ח
  • דף אודות? מה אסור לעשות
  • איך לשלוט בנישה שלך
  • שיווק מהשטח – המאגר השלם
  • יום איתי ב-50 ש"ח
בטח שמת לב ש...
  • רלוונטיות – עוד דרך לבלוט ב3 שניות
  • חבר מרכזי ביום שני בביז
  • טכניקת הכובע – לבלוט ב-3 שניות
  • למה סאבוויי לא הצליחה בארץ? אין שום סיבה אמיתית
  • איך לבדל? פשוט להוציא את עצמנו מהשוק
  • ההבדל בין אסטרטגיה לטקטיקה
  • לצאת מהקופסא? הנה דרך שכדאי לנסות
  • התכונה האנושית שעזרה לנטפליקס
  • מגרש המומחים: מה צריך לעשות כדי לשחק שם
  • להניע את הלקוח: יותר חשוב צורך או כאב
  • Facebook
  • YouTube
  • Contact
inBIG – לא לשווק. לבלוט!
  • דף אודות? מה אסור לעשות
  • איך לשלוט בנישה שלך
  • שיווק מהשטח – המאגר השלם
  • יום איתי ב-50 ש"ח
  • דף אודות? מה אסור לעשות
  • איך לשלוט בנישה שלך
  • שיווק מהשטח – המאגר השלם
  • יום איתי ב-50 ש"ח
ראשי » שיווק מהשטח » מקום ראשון בגוגל? דע לך שזה לא בהכרח מביא לקוחות!

מקום ראשון בגוגל? דע לך שזה לא בהכרח מביא לקוחות!

ארז גורפינקל 30/04/2017 1:06 pm אין תגובות

מקום ראשון בגוגל – על זה כל בעל עסק חולם… זה נתפס כהוכחה חברתית על כך שהאתר מעולה, הקידום מצויין והתוצאות בהתאם.

האמנם?

אם אתם רוצים להיות במקום ראשון בגוגל זה נחמד.

אבל צריך לשים לב שיותר מדי בעלי אתרים מחפשים את המקום הראשון ולא את המכירות…

 

מקום ראשון בגוגל? לא בהכרח מביא לקוחות

כדי שהמקום הראשון בגוגל יצדיק את עצמו תריך להיות משהו מאוד מיוחד באתר.

זה יכול להיות ידע חיוני וייחודי, הצעות מפתות או סתם חדשות מעניינות.

אבל אם האתר שלנו בתור בעלי עסקים קטנים הוא זירת המסחר והתדמית שלנו – הרי שהמקום הראשון לא מאוד חיוני.

אנחנו חייבים לוודא שמעבר להיותנו במקום הראשון – הגולש גם עושה איזושהי פעולת המרה.

מקום ראשון בגוגל
מקום ראשון בגוגל

הנה 3 אלמנטים שאתם חיבים לבדוק כדי שהאתר יהיה גם אפקטיבי:

 

1. קופירייטינג – מה המושך את האנשים להכנס דווקא אליכם והאם אתם מספקים את הסחורה.

רוב בלעי האתרים הקטנים יודעים לרשום כותרות או מלי מפוצצות אבל כשזה מגיע לתכלס, אין הרבה באתר.

גוגל מאוד אוהב להפנות את גולשיו לאתרים עם ידע שהם מחפשים ולכן יעניש אתרים שאינם עומדים בסטנדרטים שלו.

 

2. מהו הFLOW הטבעי שיש באתר מבחינת הגולש.

האתר חייב להיות פשוט וקל לתפעול. אם אינו כזה – הגולש יברח מהר ויאותת לגוגל ולכם שהאתר אינו טוב.

תמיד צריך לראות מהו השלב הבא מבחינת הגולש, ולתת לו אפשרויות להתקדם עמנו.

 

3. מהי ההנעה לפעולה שאנו רוצים לבקש מהגולש?

זה יכול להיות תגובה, הרשמה, טלפון או כל דבר אחר.

כך הגולש יודע שאת ההמשך הוא יקבל מאיתנו באמצעות האיתות שלו להתקדם דרך האתר.

 

ברגע שאנו יוצרים לגולש מתחם שבו הוא הוא יכול לקבל מידע ולשלם לנו, לאו דווקא בכסף – הצלחנו.

וגם אם הגולש להתקשר אלינו אפילו שהוא השאיר פרטים נוכל להתקדם איתו בעתיד.

 

אז חשוב לשים לב ל-3 האלמנטים הלל וולא להתפתות סתם לעשות כל מיני טריקים זולים של קידום אתרים רק כדי להיות מקום ראשון.

זה חיוני וחשוב לזרימה הטבעית של האתר ושל העסק בכלל כלפי קהל היעד.

 

רוצים לדעת איך למנף את האתר בגוגל? מוזמנים ליצור איתי קשר

 

inbig ארז גורפינקל שיווק רחוב

ארז גורפינקל |להציג את כל הפוסטים של ארז גורפינקל


« פוסט קודם
פוסט הבא »
אודות inBIG
הגיע הזמן שכעסק קטן תדע את כל סודות השיווק! אפילו אם אינך איש/ת שיווק - כמי שמוכר שירותים - הלקוחות הרלוונטיים חייבים לדעת עלייך, ועדיף מבלי שזה יעלה לך הרבה כסף! בדיוק בשביל זה הוקם inBIG - פיצוח הגנום השיווקי שלך. זהו המיזם הראשון בישראל שחושף את כל סודות השיווק ונותן יתרון אדיר לבעלי עסקים קטנים. התכנים באתר הם כולם חינמיים במיוחד בשבילך, ובכל שלב מומלץ להרשם לרשימת החברים כדי לקבל אפילו עוד תוכן!
יצירת קשר
היועצים שלנו נמצאים בפגישות רוב היום אבל ישמחו לעמוד לשירותך. מומלץ לשלוח טופס עם הפרטים ונחזור אלייך בהקדם. כמו כן ניתן להתקשר לטלפון 058-5008448
חדש ב-inBIG
רלוונטיות – עוד דרך לבלוט ב3 שניות
חבר מרכזי ביום שני בביז
טכניקת הכובע – לבלוט ב-3 שניות
למה סאבוויי לא הצליחה בארץ? אין שום סיבה אמיתית
כל הזכויות שמורות. אין להעתיק ו/או לצלם ו/או לשכפל תוכן מאתר זה ללא הרשאה מראש בכתב.
הוקם על ידי נקודת הצלחה
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס