מקום ראשון בגוגל – על זה כל בעל עסק חולם… זה נתפס כהוכחה חברתית על כך שהאתר מעולה, הקידום מצויין והתוצאות בהתאם.
האמנם?
אם אתם רוצים להיות במקום ראשון בגוגל זה נחמד.
אבל צריך לשים לב שיותר מדי בעלי אתרים מחפשים את המקום הראשון ולא את המכירות…
מקום ראשון בגוגל? לא בהכרח מביא לקוחות
כדי שהמקום הראשון בגוגל יצדיק את עצמו תריך להיות משהו מאוד מיוחד באתר.
זה יכול להיות ידע חיוני וייחודי, הצעות מפתות או סתם חדשות מעניינות.
אבל אם האתר שלנו בתור בעלי עסקים קטנים הוא זירת המסחר והתדמית שלנו – הרי שהמקום הראשון לא מאוד חיוני.
אנחנו חייבים לוודא שמעבר להיותנו במקום הראשון – הגולש גם עושה איזושהי פעולת המרה.

הנה 3 אלמנטים שאתם חיבים לבדוק כדי שהאתר יהיה גם אפקטיבי:
1. קופירייטינג – מה המושך את האנשים להכנס דווקא אליכם והאם אתם מספקים את הסחורה.
רוב בלעי האתרים הקטנים יודעים לרשום כותרות או מלי מפוצצות אבל כשזה מגיע לתכלס, אין הרבה באתר.
גוגל מאוד אוהב להפנות את גולשיו לאתרים עם ידע שהם מחפשים ולכן יעניש אתרים שאינם עומדים בסטנדרטים שלו.
2. מהו הFLOW הטבעי שיש באתר מבחינת הגולש.
האתר חייב להיות פשוט וקל לתפעול. אם אינו כזה – הגולש יברח מהר ויאותת לגוגל ולכם שהאתר אינו טוב.
תמיד צריך לראות מהו השלב הבא מבחינת הגולש, ולתת לו אפשרויות להתקדם עמנו.
3. מהי ההנעה לפעולה שאנו רוצים לבקש מהגולש?
זה יכול להיות תגובה, הרשמה, טלפון או כל דבר אחר.
כך הגולש יודע שאת ההמשך הוא יקבל מאיתנו באמצעות האיתות שלו להתקדם דרך האתר.
ברגע שאנו יוצרים לגולש מתחם שבו הוא הוא יכול לקבל מידע ולשלם לנו, לאו דווקא בכסף – הצלחנו.
וגם אם הגולש להתקשר אלינו אפילו שהוא השאיר פרטים נוכל להתקדם איתו בעתיד.
אז חשוב לשים לב ל-3 האלמנטים הלל וולא להתפתות סתם לעשות כל מיני טריקים זולים של קידום אתרים רק כדי להיות מקום ראשון.
זה חיוני וחשוב לזרימה הטבעית של האתר ושל העסק בכלל כלפי קהל היעד.
רוצים לדעת איך למנף את האתר בגוגל? מוזמנים ליצור איתי קשר